Thursday, March 19, 2009

ALKISAH NYE.....

nak beritau cite sedih..tapi cite dalam mgu lepas punye hal.time tu hari sabtu n aku keje macam biase..tgh cek2 brang baru sampai tibe2 sorang mamat indon dtg nak beli barang la konon...ntah camne pas dia blah tibe2 aku perasan yang hp aku tkde..bile call gune phone office dah masuk voicemail.adus!!!...mmg cnfirm phone aku kena curi..dgn geram plus nak nangis aku call abg aku n brtau dia.then dia balik kedai n tenangkan aku.nasib baik malam tue aku balik banting iaitu kampung halaman aku.huhu
pelagi mengadu la kat semua org yang d kat umah tue.beria2 aku cite dgn harapan d'rang simpati.huhu..
at last mybe ayah aku cian kat aku so dia bagi aku buat loan kat dia ntuk beli phone...to ayah, nisa janji gaji bulan depan nisa bayar k.tak pasal2 dapat hp baru.huhu

No comments:

Post a Comment