Monday, August 3, 2009

Taman Equine JCard Day..




Waduh..mmg seronok la kalu dengar pasal jcard day nie. walau pun tak se best sogo sale.aku tak pernah g tapi dengar dari ape org cite. Jcard day kat taman equine seri kembangan berlangsung pada hari kamis yang lalu. Tapi kitorang pegi dah lewat dalam pukul 9 sampai. Tu pun selepas bos besar agree ntuk pegi menghabiskan duit..banyak nye kete samapi jam nak cari parking.oleh kerana abg aku genius sikit, dia cari parking kat petronas sebelah jusco tu. syukur 21 sbb kebetulan d org nak kuar. kalu tak mau kena pusing2 lagi ntuk cari parking..nak ikutkan jauh mmg jauh tak hengat la. hati pun berkata2, tkpe la kalu kena menapak yang penting dapat shopping...



Then masuk je dalam jusco terus tuju ke tempat handbag..Happy hour kononnye less sampai 70%.huuhu..tapi tkde yang berkenan aku pun teruskan langakh ke tempat baju scarlet..g la kat tempat baju lambak2. aku rase d 30minit kat situ je.sampai berpeluh la nak mencari baju. tapi njoy siut, lega kepala aku dari masalah yang. aku pun main belasah jela amik baju gurl2 warne pink gitu. dah jumpe 1 then aku ternampak baju orange pulak, dengan pantas nye aku sambar. ala..besar la pulak(mcm kecik sangat)..usaha mencari di teruskan n at last jumpe saiz yang aku nak. g lak kat tempat suar, cari2 saiz tgk macam tak muat.yela, aku kan susah nak cari saiz. tapi try la amik satu.tgk macam muat. dah penuh tangan, terus que kat fitting room. bile pakai baju pink nampak macam kelakar tapi 2kali tgk comel la pulak(jgn banyak bunyi ea)..test suar pulak, eh2 longgar la..kena cari yang kecik sikit ni..persoalannya...adakah aku dah kurus atau semua ni hanya kebetulan je.huhu..
lepas dah penat2 shopping aku pun g tukar voucher.time tu abg n akak aku dah settle shopping siap amik voucher lagi..aku pun berjalan ngan pantas nye ntuk tukar voudher. alamak ai..panjang giler.takpe, sabo2 janji dapat. time nak balik terjumpe pulak kawan lame yang keje same tempat ngan aku dulu.kat ne g jusco la jugak..pas lambai2 n muah2 aku pun balik la.sampai umah dalam pukul 12am.


sampai umah sempat g try2 baju..n nie la baju yang aku beli time JCARD DAY TAMAN EQUINE.

BAJU G KEJE..SEMPOI JE..


BAJU G JALAN2..JADI GURL2..




1 comment:

  1. omey nya baju pin n coklat long sleeve tu... naper tk bagitau!! huhuhu...

    ReplyDelete