Sunday, July 12, 2009

alhamdulillah....

hari ahad yang indah sikit la kot.huhu....ari ni hidup berjln macam biase w/o dia. aku rase aman n selesa. betul ape org kate kite kena lupakan ape yang berlaku n mulakan hidup baru. so, tu la yang aku buat skang nie. aku rase lebih okie..malam tadi macam biase aku nangis giler2 sampai pening kepala aku.. tapi untuk malam nie aku rase cukup kowt. aku nanges banyak2 pun tak gune sbb tak jadi ape pun.. bukan boleh dapat dia balik kan..ari ni buka kedai lewat sikit sbb bangun lambat then tutup pukul 2.balik je aku makan macam biase cume menu ari ni special sbb kak lin n kak nana masak nasi aym.wow!!sedap giler siut..aku pun makan dengan banyaknye sampai nak duduk pun tak larat. pastu kenyang2 tiba2 kak nana kuarkan buah pulak. pe lagik makan la lagi kan. pastu dgn bangga nye n tak larat aku terus baring n terus tertido.. ni pun baru bangun n terus update blog..huhu
malam ni tak tau nak buat ape..tgk la t kalu d pe2 nak buat.huhu
k la ea..den nak g mandi nie..

No comments:

Post a Comment