Thursday, July 9, 2009

SATU LAGI MASALAH DATANG.....

Satu lagi masalah datang dalam hidup aku.. dalam minggu ni je 2 perkara yang sedih muncul.. tadi aku open SPA website untuk check result yang aku interview ari tue.. dengan berdebar2 aku masukan ic number..bile kuar je result dia brtau yang aku gagal dalam interview.. walau pun aku mmg dah suspek yang aku akan gagal tapi aku masih taruh harapan.. kenapa aku selalu gagal. aku nak sangat dapat keje yang jauh dari semua nie.. tak kira la d'rang nak hntar kat sabah ke kat mane2 je aku akan terima. i'm alone now, tkde ape yang aku nak pk.
walau ape pun aku bersyukur kerana aku still ade keje skang. tapi tula, mcm skang aku tkde kawan, bile tkde kawan aku akan rase sunyi, bile sunyi aku akan sedih n seterusnya la..t tulis panjang aku penat taip n korang penat bace.huhu macam skang ni okie la sbb adik aku ade tapi bile dia tkde t camne, abg aku lak cnfirm bz t so tinggal la ku sorang kat kedai.
bile dalam keadaan susah tibe2 aku teringat kat arwah mak.
EMAK!!!!....NISA RINDU KAT MAK..NISA NAK IKUT MAK....
AL-FATIHAH..

1 comment:

  1. cica.. akak faham perasaan ko sekarang... ingat tak dugaan yang akak lalui (akak pernah story kat ko dulu..)..
    ini dugaa dari-Nya.. banyak bsbr ye dik..bila kita brmslh mmg rindu kat arwah mak.. bnykkan solat n ngaji ye.. take care..
    ** dh lama kita tk brkmpul 1 family

    ReplyDelete