Thursday, July 9, 2009

SEMUA NIE TINGGAL KENANGAN....



Hurmm....how to start ea..walaupun kena lalui saat2 yang sangat sakit dengan hati yang berkecai, aku kena tabah untuk menghadapi semua nie.
Pe pun semua ni hanyalah kenangan yang tinggal kenangan. Hubungan hampir 5 tahun takde kesudahan. Jangan fikir panas hingga ke petang, tapi jaga2 bila hujan akan turun di tengahari. Walau camne pun kite pertahan hubungan kite tapi kalu dah tkde jodoh mesti tkde kesudahan dan akhirnya berpisah. yang tinggal hanya air mata yang setia membasahi pipi ku yang gebu. Walaupun dapat sokongan dari kawan2, kak selly n kak lin tapi aku still tkleh trima hakikat sebenar. maybe aku perlukan seseorang sebagai pengganti dia dalam hidup aku. kalu tak aku akn ingat kan dia every 2nd in my life even in my dreams.. So how? what could i do..
Tapi ape yang aku selalu buat skang 1st mesti la doa n terus derdoa. 2nd, aku banyak minta pendapat kawan2 walaupun dah berbuih mulut d'rang bagi nasihat tapi aku still camni..aku tetap aku..
To Che Mohd Azmi, thanks sebab berjaya hancurkan hati aku sampai berkecai walaupun sblum ni dah hancurkan berkali2.. Tuhan maha adil, dia takan duduk diam bila hambanya teraniaya.. so, tunggu jela. bukan nak mendoakan yang tak baik tapi dia mesti dapat balasan dari ape yang dia buat kat aku.. untuk yang lain2, doakan nesya a.k.a nenney dapat jodoh yang lagi okie. aku percaya ape yang terjadi pasti ade hikmahnya. Biarla sakit sekarang dari sakit di kemudian hari..

No comments:

Post a Comment