Thursday, July 23, 2009

Nak cite Pasal Semalam....huhu....

Semalam tak sempat nak update blog.. Bukan sbb bz tapi no modem k. Morning2 lagi aku dah buat rutin harian macam biase. Then aku main msge ngan kawan2 aku n ngan dak tue(nama terpakse d'rahsiakan lagik) huhu...
Dalam pukul 1 lebih tibe aku tgk muka abg lain macam..risau gak ingat d prob ke ape..bile disoal siasat rupe2 nya dia dah lapo..eh2..bukan makan b'fast lambat ke tadi, heavy lak tue..tapi nak buat camne tu la perangai abg aku..hahaha So, aku order la kat kedai d'wana yang sedap sangat tue..Dah selesai pasal makan la kan...
Nak cite pasal petang pulak...Tgh layan2 cust tibe2 datang 1 gurl yang selalu beli topup kat kedai aku dengan riangnye...Mula2 aku pon konpius ngan dak tue. Tibe2 dia jerit kat aku, yang dia dapat tawaran masuk UiTM..Wah, tempat belajar ku dulu.huhu Aku pun tanye la dapat u mane. Dia kate u shah alam kos business.. Manyak pintar la itu budak.huhu Aku pun tumpang happy gak untuk dia...
Petang tu bepin n kak lin g pasar..Wow, dah lame tak makan mknan pasar. ni pun baru tau kat sini pasar ari ape. Balik je tgk penuh tangan d'rang. Ish2, tak sabar nak makan nie. Antara menu2 ptg tu, nasi kerabu, daging bakar, ayam percik, sate n kuih..Tak lupa sedikit pencuci mulut. Tapi sikit ke kalu sampai berkilo2..haha
Proses makan bermula dengan nasi kerabu n diakhiri ngan buah2an..Mmg santak kenyang la, sampai nak solat pun mengah2. Tapi lupa la nak amik pic mknan yang penuh atas meja tue..
Lepas maghrib, tgh khusyuk aku ngadap pc, tibe2 abg aku tanye ngan muka srius pasal broadband..Setau aku tkde pulak dia bagi kat aku n mmg semalam aku tk gune pun benda tue.. Dia seboleh2nye cakap dah bagi kat aku siap lakon semula lak tue. At last sambil dia cite rupenya benda tu dalam poket seluar dia. Benci tau..bengang je aku, yela mesti la cuak kan.. ape lagi dgn kekenyangan nye aku kejar dia sampai dalam office..dah dapat pukul sedas dua aku terus duduk sbb mengah giler..buat lawak btul la..
Then dalam pukul 8 lbih kitorang pun closing n balik umah...tgh msj2 sambil tgk keliwon yang kononnya seram tu tibe2 dak tu nak 3g la pulak..dah la blum mandi..huhu..dengan pantas nye aku tekan reject.hahaha sory ea awak...tak sengaja, msj jela tkyah nak 3g, membazir je tau.
N pas penat aku msj n bergayut2, aku pun tido ngan nyenyak nye tanpa mimpi ape2.huhu..
(ade cite tak best sblum tido tapi aku taknak ingat, biar aku lupakan terus pasal dia)

No comments:

Post a Comment